Головна  →  ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНОК  →  Адаптація дітей у дитячому закладі оздоровлення

Адаптація дітей у дитячому закладі оздоровлення

Ваша дитина їде відпочивати до дитячого закладу оздоровлення та відпочинку (далі – ДЗОВ, табір), де у неї з’явилася унікальна можливість стати більш самостійною, навчитися налагоджувати взаємини з однолітками в новому колективі, отримати нові враження, знання та навички. І від того, як вона проведе цей час, буде залежати і від Вас також.

Для поліпшення адаптації та кращого відпочинку Вашої дитини в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку, необхідно налаштувати її, дотримуючись наступних рекомендацій:

Для ознайомлення з правилами направлення дітей міста Києва до ДЗОВ необхідно переглянути:

  • Порядок організації оздоровлення та відпочинку дітей міста Києва, що затверджений наказом Департаменту освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 23.05.2016 № 465, зареєстрований у Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 01.06.2016 № 61/1374;

  • Положення про порядок направлення дітей для оздоровлення та відпочинку до державного підприємства України «Міжнародний дитячий центр «Артек» за рахунок бюджетних коштів (далі – Положення), затверджене наказом Міністерства соціальної політики України від 10.03.2016 № 238, зареєстроване у Міністерстві юстиції України 30.03.2016 № 473/28603, (електронний доступ);

  • Положення про порядок направлення дітей для оздоровлення та відпочинку до державного підприємства «Український дитячий центр «Молода гвардія» за рахунок бюджетних коштів, затверджене наказом Міністерства соціальної політики України від 11.02.2016 № 104 (далі – Положення), зареєстроване у Міністерстві юстиції України 03.03.2016 № 339/28469, (електронний доступ).

1. Ознайомитись з переліком дитячих закладів оздоровлення та відпочинку в організаціях, що направляють дітей на оздоровлення та відпочинок.

2. Ознайомитись з інформацією про дитячий заклад оздоровлення та відпочинку через офіційний сайт закладу; від організацій, що направляють дітей на оздоровлення та відпочинок; через засоби масової інформації. Ознайомитись з відгуками дітей та батьків про заклад.

3. Ознайомитись з інформацією про самостійне прибуття дитини з батьками до ДЗОВ, формування організованої групи дітей до ДЗОВ, супровід організованої дитячої групи до закладу та у зворотному напрямку, правила безпеки життєдіяльності дитини під час перевезень до закладу та у зворотному напрямку, правила перебування дитини в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку, обов’язки та права Вашої дитини у закладі.

4. Ознайомитись з інформацією про медичні довідки, що необхідно надати дитині до ДЗОВ. (форма 079, вказати інформацію про щеплення дитини, епід.оточення та відсутність педикульозу).

5. Ознайомити дитину та пояснити їй правила безпеки життєдіяльності під час перевезень її до закладу та у зворотному напрямку, правила та умови перебування дитини в ДЗОВ, обов’язки та права Вашої дитини у ДЗОВ (таборі).

6. Розповісти дитині про необхідність:

  • дотримуватися розпорядку і режиму дня ДЗОВ;

  • відповідати правилам поведінки і техніки безпеки; як діяти в аварійних (непередбачуваних) ситуаціях;

  • знати основи особистої гігієни;

  • мати навички самообслуговування.

7. Дізнатися про речі, які варто брати з собою дитині до ДЗОВ.  Діти, які направляються до ДЗОВ, повинні мати:

  • предмети особистої гігієни;

  • одяг і змінне взуття відповідно до сезону перебування;

  • дві-три зміни нижньої білизни;

  • спортивне взуття та одяг;

  • купальник, килимок для пляжу (відповідно до сезону перебування);

  • головний убір;

  • у осінньо-весняний, зимовий період — теплий одяг та взуття (светр, джинси, куртка);

  • змінне або кімнатне взуття відповідно до сезону;

  • взуття для душу.

Якщо дитина прибуватиме до ДЗОВ у складі організованої дитячої групи, то речі дитини повинні вміщуватись у невеликого розміру сумку (валізу, рюкзак) такої ваги, щоб дитина змогла самостійно її нести (везти).

Грошова сума, що надається дітям, визначається батьками або особами, які їх замінюють, із врахуванням витрат на фото-послуги, придбання сувенірів, відвідування екскурсій (що не входять в оплату вартості путівки) дитячих кафе тощо.

Кошти, що привозяться дітьми, можуть здаватись у касу дитячих грошей на персональний рахунок дитини (якщо це передбачено в умовах перебування дитини в ДЗОВ) і видаватись на її вимогу. Речі, що привозяться дітьми, необхідно здавати до камери схову (якщо це передбачено в умовах перебування дитини в ДЗОВ), яку дітям можна відвідати протягом дня або можуть знаходитись у кімнаті, де перебуває дитина.

8. Налаштувати дитину на:

  • позитивний емоційний стан і оптимістичний лад;

  • бажання знайти нових друзів;

  • прояв себе найкращим чином;

  • демонстрацію своїх здібностей.

9. Переконайте дитину в тому що:

  • він(а) вже дорослий (а) і самостійний (а);

  • у нього (неї) все вийде;

  • він (а) досягне успіху.

10. Висловлюйте своє схвалення з приводу досягнень дитини.

11. Вірте в те, що Ваша дитина не підведе Вас під час відпочинку в таборі, і неодноразово кажіть їй про це.

12. Якщо у Вас є можливість зв’язатися з дитиною по телефону, намагайтесь:

  • обговорювати з нею час Ваших дзвінків і не порушуйте цю домовленість, так як це дуже важливо для Вас і Вашої дитини;

  • не піддавайтеся сумному настрою дитини і не робіть поспішних висновків;

  • по можливості, якщо немає гострої необхідності, обмежте кількість телефонних дзвінків, так як життя в таборі дуже насичене різними заходами;

  • під час дзвінка дитині поцікавтеся, що нового, цікавого і корисного дізналася Ваша дитина за минулий день.

13. В разі виникнення труднощів у Вашої дитини в таборі, постарайтеся заспокоїти і уважно її вислухати, зв’яжіться з педагогом – організатором, вожатим і обговоріть ситуацію, що склалася.

14. Знайте, що також Ви можете звернутися за допомогою до керівника ДЗОВ і психолога закладу, які завжди допоможуть Вашій дитині і нададуть кваліфіковану допомогу.

Шановні батьки, станьте вірним помічником Вашій дитині у придбанні досвіду в досягненні успіхів, здібностей долати труднощі, а також вмінню адаптуватися до нових умов!

Дякуємо Вам за розуміння і співпрацю!

Версiя для друку

 

Телефон для звернення громадян

   (097)243-17-58

Електронна адреса

[email protected]

Розклад роботи:
Пн. - чт. з 8:00 до 17:00
Пт. з 8:00 до 15:45
Обідня перерва з 12:00 до 12:45