Результати проведення аналізу стану розгляду звернень громадян, що надійшли до комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва»
На виконання пункту 5 розділу І протоколу №9 розширеного засідання Колегії виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 31.10.2019 Департамент молоді та спорту інформує про проведену роботу.
У матеріалах поданих на колегію, в таблиці опрацювання звернень громадян структурними підрозділами Київської міської державної адміністрації у стовпчику «не виконано» відображено 3 звернення, спрямовані до Департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
За результатом проведення аналізу стану розгляду звернень громадян, що надійшли до комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва» в електронній системі ARM CallCenter та CRM-155 протягом 2019 року встановлено, що станом на 14.11.2019 звернення, які мають статус «не виконано», опрацьовані та заявникам повторно надіслані листи-відповіді поштою.